graphic Forum Elite Eagles  Miŕdzygwiezdna Korporacja Galaktyczna Strona G│ˇwna  


Znaczy to, ze ma mniej niz trzy zwoje mozgowe, bo gdyby mial Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
 Forum Elite Eagles Miŕdzygwiezdna Korporacja Galaktyczna Strona G│ˇwna -> O-game  
Autor WiadomoŠ
 PostWys│any: Pi▒ 10:25, 04 Kwi 2014 

Juukla



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

 
 
 

Znaczy to, ze ma mniej niz trzy zwoje mozgowe, bo gdyby mial

Kosztuja 190 zl.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kształtu nie da rady zrobić zawsze, ale objetosć tak Tylko ze na to jest potrzeba bardzo duzo wypelniacza. Nazywa się to camouflage, sa różne odcienie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Spoleczenstwo sie starzeje i potrzeba tez osob do opieki nad chorymi. [link widoczny dla zalogowanych] Ale ka┼╝dy ma to, na co si─Ö godzi.
Dzis rozmawia┼éamz kolezank─ů, o kt├│ej pisa┼éam w pierwszym swoimposcie i wiecie co, ona nie miala golonej brody i szyji przed zabiegiem! Ty te┼╝ si─Ö trzymaj,a tak wogole to Twoja 3 g┼éod├│wka? (┼╝e o ┼Ťladach po przeszczepie na udach nie wspomn─Ö..) 1. Ja robilam kursy w akademii skzoleniowej w koszalinie, i by┼éam mega zadowolona. [link widoczny dla zalogowanych]
W moim ┼╝yciu wielkie zmiany-same pozytywne Rozwijaj─ůc temat - najwi─Ökszy odsetek dzieci o \dziwnych\ imionach wyst─Öpuje ju┼╝ nie tyle w rodzinach zakompleksionych rodzic├│w, co w rodzinach o niskim wykszta┼éceniu, na wsiach i w┼Ťr├│d rodzin patologicznych. a mo┼╝e kto┼Ť jeszcze co┼Ť poradzi?? Tola78 mo┼╝na zamieni─ç wo┼éowin─Ö na kurczaka ale jeszcze lepiej na indyka, indyk w przeciwie┼ästwie do kurczaka ma mniejszy indeks glikemiczny. Nie? Polecam Salon HAIR COIF W CZY┼╗YNACH !! [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Gosiaczek, ja pami─Ötam jak rok temu mia┼éam do┼Ť─ç lata.
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

chiałabym żeby byli: [link widoczny dla zalogowanych] kwasniewska - 168 - 58kg
akurat mam inne doswiadczenia z biustem.. Hej, dzisiaj jestem 2 dzie┼ä na g┼éod├│wce. ja wiem , ze organizm pami─Öta d┼éugo poprzedni─ů wag─Ö, dlatego si─Ö boj─Ö zacz─ůc normalnie je┼Ť─ç. Witajcie du┼╝ostopki!! Jak wybra─ç dobrego specjalist─Ö i nie da─ç si─Ö oszuka─ç? [link widoczny dla zalogowanych]
, opakowanie jak nrazie starczy┼éo mi na 4 u┼╝ycia, ale jeszcze zosta┼éo... Ja polecam quick Vue lub bobo test. bo rozumiem, ┼╝e to jej dociekasz i to j─ů przedstawi┼éas w odpowiedzi.nie poczyni┼éas s┼éowa przeciwko s┼éowu tylko prawde przeciwko k┼éamstwu. [link widoczny dla zalogowanych] Jak kazda chyba z nas lubi orgazm a z nim mam naprawde cudowny - obojetne jest to czy przy jezyczku, oralu czy normalnym sexie - nie mam problemu z tym z nim. oktavka a ja mysla┼éam ┼╝e cc na zyczenia 1700.... a co Ty my┼Ťlisz, ┼╝e tylko ty jedna na ┼Ťwiecie zakupisz przyrz─ůd do lewatyw, w aptece to chyba logiczne ┼╝e kupuje si─Ö r├│┼╝ne rzeczy, boszeee sk─ůd Ty jeste┼Ť, ┼╝e masz takie dziwne podej┼Ťcie do sprawy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Fryzjerka Sonia w Piekarach 32 767 42 45 Studio Urody Q10 ul.
[link widoczny dla zalogowanych]
Co w jelicie grubym nas truje?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

z bulimii mo┼╝na wyj┼Ť─ç - poczytaj sobie wstecz to forum, wybierz spos├│b walki i do dzie┼éa! [link widoczny dla zalogowanych] I nie jestem jeszcze do tego az tak bardzo przekonana...
Eurydyke nic nie zjadaj ani nie skub nic w zadnej restauracji Trzeba zaczynac od sokow zrobionych w domciu-nie tych kupowanych.Teraz Wasze zoladki musza zaczac na nowo pracowac i wiecie ? Nie ma to jak medycyna ludowa! Zmieni┼éam zdanie, po zastanowieniu zrobi─Ö 4 dni wprowadzenia, 4 dni g┼éod├│wki, 4 dni wyj┼Ťcie z g┼éod├│wki, razem daje 12, czyli w sam raz zd─ů┼╝─Ö do ┼Ťwi─ůt, a jak na pierwszy raz to wystarczy, zawsze mo┼╝na powt├│rzy─ç W ┼Ťwi─Öta i tak si─Ö nie ob┼╝eram, ale chocia┼╝ spr├│bowa─ç trzeba wigilijnych potraw. ┼üaaaa┼é,Msz─Ö m├│j ks.odprawia┼é odpiscie szybciutko prosze bo juz zaczynam sie tym denerwowac [link widoczny dla zalogowanych]
dzieki.to ja sie do Was przylaczam od jutra! Niekt├│rzy po narkozie wymiotuj─ů, a inni (np. Ej Millli strasznie histeryczna stopke masz. Doskonale cie rozumiem cappucino Mam ten sam problem nosz─Ö rozmiar 70E lub F zalezy jaki..., jestem szczup┼éa i pod biustem mam bardzo ma┼éo.... Ja mam 22 lata i od ok 4 lat nie mia┼éam plecka na plecach poszlam do fryzjerki...nalozyla mi platynowy..rezultat? dodam iz mam wlosy krecone no i w tym momencie z pewnoscia nie nadaja sie do prostowania!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Blacky75 dasz rad─Ö widz─Ö ┼╝e jestes dzielna a zgubione kg tylko dodaja motywacji 3mam kciukaski za ciebie
[link widoczny dla zalogowanych]
Mi┼ée i kochaj─ůce dzieci panie (bez na┼éog├│w) prosz─Ö o kontakt 602478832
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zgadzam sie...nie kazdy treng jest odpowiedni dla kazdej sylwetki, podobnie jak z kolorami. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
ROZWI─äZANIE: Zale┼╝y Ci aby weso┼éo i aktywnie sp─Ödza┼éo czas? Rozgrzewaj─ůca ma┼Ť─ç? efekt za kazdym razem super, naczynka schowane, po przebarwieniach nie ma sladu, skora rozjasniona.naprawde polecam tylko poszukajnie gabinetow z nizszymi cenami, bo niektorzy przeginaja- 1000zl za zabieg a 99 to jest roznica. Wiele prac dowodzi, ┼╝e dieta wysokot┼éuszczowa zwi─Öksza ryzyko mia┼╝d┼╝ycy, zawa┼éu serca, raka jelita grubego i niewydolno┼Ťci nerek. [link widoczny dla zalogowanych]
nie wygotuje igly lub kolczyka i zdezynfekuje. kurs go work fryzjerski nic ciekawego.S┼éabe warunki nauki ,brak materialow do nauki i brak checi przekazania wiedzy przez prowadzacego. powinnas byc z duma z takiego biustu, a ty jeszcze narzekasz - zamiast j─Öcze─ç zeby zmiejszyc biust to moze go uj─Ödrnij, albo nos jakies dobre staniki. Ch┼éopcy zachwyceni - byli┼Ťmy w ZOO w Gda┼äsku i Oceanarium w Gdyni. Po cholere bralas takie tabletki skoro teraz narzekaszi nie rozumiem jak mozna byc niezadowolona z takiego biustu kazda by chciala taki miec. Skierowania od gin nie mia┼éam. a jak chcesz taki telefon ladowac chyba ze masz przekladke do pradu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.imdb.com/gallery/mptv/1385/0758_09 95.jpg?path=pgallery&path_key=Monroe ,%20Marilyn&seq=4
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy

 
Zobacz profil autora
 PostWys│any: Pi▒ 10:27, 04 Kwi 2014 

Juukla



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

 
 
 

Przy pomocy jakiegos IDIOTYCZNEGO zelu z jak sie dopiero pot

Co do grupy wsparcia - tamtych zostawi┼éa┼Ť - ale zosta┼ä z nami .
[link widoczny dla zalogowanych]
hymm jaki to ?? Antyalergeny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Co┼Ť bli┼╝ej? [link widoczny dla zalogowanych] Czy bardzo mo┼╝liwe jest, ┼╝e w przysz┼éo┼Ťci, je┼Ťli si─Ö teraz wylecz─Ö, b─Öd─Ö mia┼éa tego nawroty...?I jakie mog─ů by─ç komplikacje zwi─ůzane z tym torbielem albo z tym lekiem?Od czego powstaje torbiel...?
Zdecydowanie brakuje tanich polaczen z Gdanska do Turynu, czy chocby Mediolanu. popatrzcie ile os├│b sie ukrywa jeszcze a ile lesbijek? Wszystko musi byc dobrze! teraz najwazniejsze po jodowaniu b─Ödzie ustawienie lek├│w. strasznie boli... [link widoczny dla zalogowanych]
pozdrawiam a ten paj─ůk ci─ůgle siedzi za oknem... kie┼ébaska, boczek w─Ödzony czy kanapeczka z serem z├│┼étym... wiec coz sie dziwic Le┼╝─Ö na plecach i nogi mam uniesione i zgi─Öte w kolanach (90 stopni) po czym wykonuje szybkie skr─Öty na przemian lewym ┼éokciem do prawego kolana i prawym ┼éokciem do lewego kolana. Bo ja mimo, makija┼╝u pr├│bnego boj─Ö si─Ö, ┼╝e nie spe┼éni on moich oczekiwa┼ä. Naprawd─Ö warto - mimo ┼╝e kosztuje to troch─Ö, to ile p├│┼║niej zaoszcz─Ödzi si─Ö czasu na tradycyjnych codziennych depilacjach. loverboys, czyli kochasi├│w, kt├│rzy wystaja pod szkolami i podrywaja tam nieswiadome niczego dziewczyny zapewniajac je o milosci i oddaniu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

popieram wasze postulaty samemu nic nie osiagniesz trzeba walczyc o nadgodziny kierowcy po 10latach to wraki a zdrowia nie kupisz firma nawet ci nie powie dzieki tylko bedzie liczyc mld zl.
[link widoczny dla zalogowanych]
jednak sie pomyli┼éam, poniewa┼╝ ┼Ťcie┼éa mnie na kr├│tko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pocieszy┼é mnie po przyjacielsku ┼╝e nie mam co si─Ö martwi─ç brakiem miejsc (a wczoraj mieli do wieczora 4 porody!) [link widoczny dla zalogowanych] Waga pokazuje tylko 3 kg mniej, natomiast brzuch wci─ů┼╝ jest du┼╝y i wystaj─ůcy, nogi w og├│le nie poprawi┼éy swojego wygl─ůdu w ostatnim tygodniu ju┼╝ si─Ö podda┼éam i zrezygnowa┼éam z ─çwicze┼ä, nie mam ju┼╝ si┼é.
rado┼Ť─ç ┼╝ycia, co┼Ť do picia ---------┬ž┬ž(_)(_)(_)(_)┬ž┬ž .(Ôľł @ -KORZE┼â ┼üOPIANU-a, no i to te┼╝ wzmacnia [link widoczny dla zalogowanych] , wiec jak bedziecie np na opolskim festiwalu to moge zasugerowac to miejsce. znacznie mniej zniszczy w┼éosy. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] na.html i jeszcze chci : ale w oczekiwaniu na decyzje co dalej hej jaj juz tez kiedys głodowałam 7 dni to bedzie moje drugie podjescie ale nie wiem na ile dni nie bede sobie stawiała zadnych granic od 2 tyogdni jestem na diecie wiec mysle ze to dobre przygotowanie ok do jutra pozadrawiam ale zmieńmy temat. i nie glodzic sie, ale na start rano zjesc cos bardzo pozywnego i pysznego, np. grube materiały na jesień , zime .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

3majcie kciuki
[link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝e zacznie pulsowac spalaj─ůc karolrie z cyck├│w?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i już wtedy pojawiły się rozstępy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

by┼éam tam jako modelka i mam ┼Ťwietn─ů fryzur─Ö!!! [link widoczny dla zalogowanych] bralam go w 2 tygodniu stos mercilonu, a w 3 tygodniu brania mercilonu mialam krwawienie, wlasciwie elikatne plamienie ktore praktycznie juz sie utrzumalo do wlasciwego krwawienia w przerwie miedzy opakowaniami mercilonu...
ale nie mog─Ö si─Ö doczeka─ç, w ko┼äcu 10 dni min─Ö┼éo Pozdrowionka!! Ja b─Öd─Ö mieszka─ç w domu rodziny u kt├│rej b─Öd─Ö pracowa─ç. Pozdrawiam Mam pyanie i prosz─Ö o odowiedzÔÇŽ [link widoczny dla zalogowanych]
Nie ┼éam si─Ö. - Kub─Ö Wojew├│dzkiego Wyobra┼║cie sobie, ┼╝e pomog┼éo! Mi dentystka zepsu┼éa tak z─Öby ,┼╝e do innej musia┼éam i┼Ť─ç na kana┼éowe Tez zaczelo sie od rozmow, maili, telefonow z zyczeniami swiatecznymi. Je┼Ťli jeste┼Ť ni─ů to co sprawi┼éo ┼╝e chcesz sie tu wypowiada─ç. no nic zobaczymy jak pojdzie,ale mam nadzieje ze uda pozbyc mi sie czegos z tej dlugiej listy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam Wojtka,Mateusza,Kube i Martyne.
[link widoczny dla zalogowanych]
uzyj mozgu w koncu i mzastanow sie nad swoja osoba!!! Ja jestem taka ┼╝e nie lubi─Ö jak sie kto┼Ť u┼╝ala nade mn─ů po jakimkolwiek zabiegi u nie chce nikogo widziec na oczy wiec jestem zadowolona ze tyle km od domu bo nikt nie bedzie do mnie przychodzi┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
diety Atkinsa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Sam zapis na strzy┼╝enie jest swego rodzaju ┼éask─ů. [link widoczny dla zalogowanych] Podaje jej numer:
po miesi─ůczce kolejna cytologia. Zdjecie RTG odcinka szyjnego kregi C Nosz─Ö kolczyka z tytanu, troch─Ö d┼éu┼╝szego i ju┼╝ nawet z ma┼éymi kuleczkami ┼╝eby by┼é troszk─Ö l┼╝ejszy. skad wiadomo czy dane cwiczenie jest na rozrost miesnia a ktore na spalenie tluszczu? Driver ma racj─Ö a ty Larry chyba nie znasz naszej pracy jak o takie g┼éupoty si─Ö czepiasz.Jak b─Ödziemy chcieli to mo┼╝emy jak ty pisa─ç o 21-22 ale my wtedy ┼Ťpimy przed prac─ů a ty sobie mo┼╝esz siedzie─ç bo i tak si─Ö nie narobisz. [link widoczny dla zalogowanych]
w ciagu dnia wypij szklanke soku marchwiowego , sklanke soku pomidorowego , .. Powiem tak. Niekompetencja do sze┼Ťcianiu. Co za fryzjerki zatrudnili┼Ťcie, nawet nie mam gdzie teraz poprawi─ç, bo przed tym weekendem nigdzie nie ma miejsc u fryzjera. Poczu┼éam si─Ö zdradzona, jak bym m─Ö┼╝a przy┼éapa┼éa z inn─ů kobiet─ů. sorry a te, co tak naprawde pragn─ů mie─ç dzidziusia, cz─Östo maj─ů problemy z zajsciem w ci─ů┼╝─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy

 
Zobacz profil autora
 PostWys│any: Pi▒ 17:27, 04 Kwi 2014 

Juukla



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

 
 
 

Prosze o jakies informacje na ten temat.

Po operacji moja tarczyca została zmuszona między innymi przez nikotynę do pracy na zwiększonych obrotach aby wyrównać niedobory hormonów.
[link widoczny dla zalogowanych]
Przepraszam ale sama to sprowokowa┼éa┼Ť.
[link widoczny dla zalogowanych]
mam nadzieje, ze to wyszlo ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mnie uda┼éo si─Ö kupi─ç w aptece (2-ga z kolei), chocia┼╝ ju┼╝ mia┼éam zamiar wybra─ç si─Ö do sklepu medycznego. [link widoczny dla zalogowanych] GIBONKA,wypisuje jakie┼Ť bzdury,a pewnie nigdy ich nie u┼╝ywa┼éa.Opakowania np.
Stanu zapalnego w ogole nie czuje, nic mnie nie swedzi, nic mnie nie szczypie, nie boli, nic!. Ja jestem jeszcze troche nieprzytomna, bo wczoraj wrocilismy bardzo pozno. nie zamie┼Ťci┼éam tych tu tego linka, by j─ů upokorzy─ç. Natomiast gdybym kiedykolwiek doszla do wniosku, ┼╝e nie mog─Ö by─ç szcz─Ö┼Ťliwa to na pewno natychmiast bym z tego zrezygnowa┼éa - ┼╝ycie jest za kr├│tkie by je marnowa─ç na bycie nieszcz─Ö┼Ťliwym. A waga jak stan─Ö┼éa na 82 tak stoi! [link widoczny dla zalogowanych]
do yaiya i takiajednajestem sobie-mia┼é─ům nadzieje ze wp┼éynie na was choc troszezczke to co napisa┼éam. sorry chcialam powiedziec, ze sie na to NIE pisze 22)DJ Pavo and Blutonium Boy - Floorkilla (Blutonium Boy vs DJ Neo Mix) W kwestii g┼éosu. a zaczelo sie od nieregularnych miesiaczek.. Jutro odbieram norprolac z apteki. to raczej egoistycznie....nie uwazasz?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Odrazu wida─ç ze sa powi─Ökszanie
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo ┼éagodne i ┼╝aden nigdy mnie nie ugryz┼é (uk─ůsi┼é to poprawna nazwa lub uk┼éu┼é w przypadku skorpiona). z tego tytu┼éu???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja zmieniam kolor włosów co 5 tygodni i wraz z milionami osób w UK jestem bardzo zadowolona. [link widoczny dla zalogowanych] Adriana Arkady i w końcu znalazłam ratunek.
dodam, ┼╝e m├│j facet pyta┼é o porad─Ö, odsy┼éano go do dermatologa o_O' dziekuje dziewczyny za wpisyy.ja zastanwiam sie nad rowerkiem i orbitrekiem.i tak na zdrowy chlopski rozum wydaje mi sie ze przy orbitreku pracuje wiecej miesni ,oewnie ze przyjemniej siedziec na rowerku i pedalowac ale to chyba nie bardzo o to chodzi.prawda?pozdrawiam dziewczyny ?Tob─ů? Wtedy da sie egzystowac ciekawe ile szczegolow znajdziecie jeszcze by miec podstawy ze jednak nie ogladalem filmu i sciemniam tutaj hihihih normalnie zenada [link widoczny dla zalogowanych]
To , ┼╝e oni s─ů sponsorami to nie zmienia faktu , ┼╝e je┼Ťli wczoraj rywalizowa┼é prawie ca┼éy wsch├│d( poza paroma wyj─ůtkami) wi─Öc do fina┼éu wesz┼éy pa┼ästwa wschodnie... Po raz pierwszy kto┼Ť zrobi┼é ze mn─ů Wywiad na temat w┼éos├│w !! Kto si─Ö zgodzi ze mn─ů ? Co wi─Öcej, Panie maj─ů w salonie grzyba na ┼Ťcianie, pomimo, ┼╝e salon ┼Ťwie┼╝o po remoncie. ja studiuje w hamburgu. zadna nie miala podobnych do┼Ťwiadcze┼ä? wi─Ökszo┼Ť─ç typ├│w ta┼äca, siatk├│wka) wystarczy m├│j codzienny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

P├│j┼Ť─ç i popyta─ç zawsze mo┼╝na, ale na pewno nie wyda┼éabym na powi─Ökszenie 10 tys.
[link widoczny dla zalogowanych]
Od tygodnia moja prawa r─Öka jest znacznie os┼éabiona, jaka┼Ť zgrabia┼éa, a nie tylko zdr─Ötwia┼éa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czytalam w necie ze escapelle po12 h jest skuteczne w 85% i boje sie ze przy moim szczesciu moge byc w ciazy [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
j**ie po 12 godzin dziennie a dzisiaj chce pogadac. Siedz─Ö na ziemi na ┼Ťrodku pokoju i co chwila rozgl─ůdam si─Ö czy nic nie wy┼éazi... Musze namowic mojego leniucha na troche ruchu na swiezym powietrzu, bo on ostatnio tylko ciagle narzeka, ze mu brzuch rosnie A Ty biegasz sama, czy masz jakies towarzystwo? Ro┼╝ni si─Ö ona od kryterii rozr├│┼╝niania blizn. To ┼╝art , ale chcia┼éabym co┼Ť zje┼Ť─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
Mnie strasznie swedzi czasem rana i robi sie wieczorem ca┼éa czerwona woko┼éo. Poradzi┼éa mi CARE STYLING CREAM LC2 firmy GOLDWELL mi w miare mo┼╝liwo┼Ťci pomaga i jest bardzo fajny. Clubbasse - Time To Progress (Club Edit) Mnie si─Ö nie podoba. Tluszcz jest dobry i potrzebny organizmowi, ale madrze go wybieraj plus bardzo mala ilosc wegli do niego i srednia bialka. Nie wiem,czy to od tabsow, ale teraz jest o.k. Jeszcze nie odpowiedzia┼éam konkretnie, poza tym, ┼╝e jestem zaintetesowana t─ů prac─ů!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zdarzyło się nawet ,że w lewej dłoni mrowiły mi stale przez pół roku.
[link widoczny dla zalogowanych]
wesz┼éam na t─ů stron─Ö i czuj─Ö si─Ö jak u siebie te┼╝ mam kr─Öcio┼éki na g┼éowie wszyscy si─Ö nimi zachwycaj─ů ale nie ┼éatwo je uk┼éada─ç w nast─Öpnym tygodniu planuj─Ö i┼Ť─ç do fryzjera mo┼╝e polepszy mi troszk─Ö m├│j fryz bo mi ju┼╝ tak uros┼éy ┼╝e prawie do pasa mam . W Internecie mozna kupi─ç kwas hialuronowy w proszku lub ┼╝elu na litry albo kilogramy , tyle ze nie usieciowiany.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy ona jest do czegos potrzebna? [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam wszystkich cierpiacych z tego powodu i zycze odwagi.
Apsikam a kt├│rym tygodniu mia┼éa┼Ť mie─ç planowane cc? Ostatnio ciagle cos pieke podobno ja┼Ťnieje. nie umie doradzi─ç skutecznego leku na bezsenno┼Ť─ç. prosz─Ö mi sprzeda─ç lewego lub prawego buda i udowodnic mi,ze drugi jest mi nie potrzebny [link widoczny dla zalogowanych]
krotkoterminowego, czyli knajpy, kawiarnie, zmywaki zajete... Ja jeszcze mam aparat, ale kolano sprawia mi problem od samego pocz─ůtku. Acha na pewno silny b├│l i plamienie nie jest normalne, nawet ma┼ée... nie wiem tylko czy ryzykowa─ç kupuj─ůc go przez internet .. a to faktycznie taki zabieg, kt├│ry powinien by─ç wykonywany je┼Ťli jest konieczny, zw┼éaszcza, gdy nogi r├│┼╝ni─ů si─Ö d┼éugo┼Ťci─ů Juz pod koniec sierpnia w nocy mozna zobaczyc zorze polarne Taki scenariusz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy

 
Zobacz profil autora
 PostWys│any: Sob 4:14, 05 Kwi 2014 

Juukla



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

 
 
 

niestety nie poznałam przyczyn obumarcia a miałam mnóstwo

Diodu LED a ile masz lat?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem mega zadowolona, mam g┼éadk─ů sk├│r─Ö, pozby┼éam si─Ö delikatnych zmarszczek mimicznych, kt├│re mia┼éam, jakich┼Ť przebarwie┼ä, plam, znikn─Ö┼éo mi p─Ökni─Öte naczynko, kt├│re mia┼éam po okiem i ┼╝adnym kremem nie mog┼éam go zwalczy─ç, znikn─Ö┼éy te┼╝ nier├│wno┼Ťci w kolorycie buzi. smaruje alantanem i codziennie zmieniam opatrunek, gojenie ran chyba jest bardziej uzale┼╝nione od konkretnego organizmu ni┼╝ od ma┼Ťci czy innych ┼Ťrodk├│w jakie u┼╝ywamy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Prosz─Ö o pomoc, bo szukalem wszedzie i nigdzie nie znalazlem ;/ [link widoczny dla zalogowanych] to skoro juz pani wszytko wie to w zasadzie to ju┼╝ wszystko.
Wlosi nie przykladaja sie do nauki jezykow i to jest jakas szansa dla nas. W dekoracji studia gdzie katarzyna skrzynecka rozmawia z uczestnikami jest sukienka Na obrzku. Witaj --> zywa, jeszcze ┼╝yj─Ö, ale zaczynam si─Ö zastanawia─ç, czy to dobrze, ┼╝e to moje ┼╝ycie zwi─ůzane jest z ┼╗ywcem? Androgeny opr├│cz dzia┼éania na mieszki powoduj─ů zwi─Ökszenia aktywno┼Ťci gruczo┼é├│w ┼éojowych, a co za tym idzie nasilenie ┼éojotoku. czasem je kocham, czaem ninawidz─Ö. [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam. wiem ,┼╝e nie za┼╝ywa si─Ö w tym czasie ┼╝adnych lek├│w ,witamin wi─Öc r├│wniez tabletek antykoncepcyjnych nie bierze si─Ö w czasie g┼éod├│wki.Zero chemii.To ma by─ç oczyszczanie Teraz pij─Ö to w du┼╝ych ilo┼Ťciach z rozs─ůdku. mam bardzo du┼╝o ma┼éych wyprysk├│w na ca┼éym ciele i jestem ci─ůgle zm─Öczona wi─Öc my┼Ťl─Ö ,┼╝e to ma co┼Ť wsp├│lnego z jelitami odpiszcie!! PROSZE O ODPOWIED┼╣. Nast─Öpnym razem jak znowu b─Ödziesz chcia┼éa na mnie wy┼╝ywa─ç swoje frustracje to zapraszam na m├│j topik , tam mo┼╝esz sobie pisa─ç na m├│j temat co tylko chcesz , uwa┼╝aj mo┼╝e ci uwierz─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziewczyny, mam do Was jeszcze takie pytanie - jak po operacji wygl─ůda kwestia alkoholu?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja nale┼╝e do ko┼Ťcio┼éa, w kt├│rym ksieza mog─ů miec rodziny.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

*wi─Ökszych problem├│w z cer─ů [link widoczny dla zalogowanych] Dawno mnie tu nie by┼éo
Wiec jak kto┼Ť wa┼╝y 60 kg to zjada 60 gr. 3. ja tezie przylanczam, od jutranic nie jem!!!! wspolczuje :/ ale jak juz wszystko wyreguluja to bedziesz czyla sie o niebo lepiej Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
a w jakiej firmie robi┼éas kups tips├│w? Siema dziewczyny!.. ja na torbiel (3,5cm) mia┼éam przepisan─ů Lutein─Ö 50 przez 5 dni, a p├│┼║niej Gravistat. owulacji strasznie bol─ů mnie piersi, s─ů powi─Ökszone jak to ma┼é┼╝ Jak sobie radzicie na glodowce? 4. Powodzenia w dietkowaniu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie robi─Ö reklamy tylko pisz─Ö o tym jakie s─ů inne mo┼╝liwo┼Ťci ni┼╝ chirurg.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja lecz─Ö si─Ö w ┼╗orach, niestety co do Krakowa to pom├│c nie mog─Ö. Indyk
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] czyli beznadziejnie :/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja mam tak samo jak Pamcia. [link widoczny dla zalogowanych] hmmm izkaka ma racje poszukaj dobrego ortopedy bo to baaardzo wazne zeby nikt nic nie zepsul bo potem jest ciezko wyjsc.
Teraz zauwazylam ze mam jakis taki dziwny, raczej nieregularny i mniej obfity okres (wczesniej latami 28 dni jak w podreczniku ginekologii) i przed dwoma cyklami cyste. ZENADA! Tom Cruise i Kate Holmes - Suri pozdro Chyba dlatego, że dałam linka do sprzedawcy... [link widoczny dla zalogowanych]
inne przyprawy wedle uznania (BEZ SOLI!) Ja dosta┼éam teraz gynalgin, poniewa┼╝ w moim ┼Ťluzie po zrobieniu wymazu wysz┼éo, ┼╝e mam bakterie Escherichia Coli. Co lepsze? Ten ojciec mojego kolegi uniknal takiej operacji wlasnie dzieki tej mongolce ktora wydluzyla mu ta noge oraz dzieki zastrzykom Hyalganu ktore przywrocily prawidlowy sklad plynu stawowego i do dzisiaj normalnie chodzi a nawet jezdzi na rowerze a ma juz tez prawie 70 lat. FRYZJER - STYLISTA, MANAGER SALONU - MISTRZ FRYZJERSTWA, KOSMETYCZKA/KOSMETOLOG - STYLISTKA/STYLISTA PAZNOKCI, HANDLOWIEC - bran┼╝a fryzjersko - kosmetyczna Groskrot-> mog┼éaby┼Ť oceni─ç mniej wi─Öcej ile musia┼éabym zarabia─ç, zeby od┼éo┼╝y─ç jak najwi─Öcej pieni─ů┼╝k├│w, po op┼éacniu mieszkania i wy┼╝ywienia( mam na my┼Ťli przedmie┼Ťcia Pary┼╝a) ja si─Ö dopisuj─Ö do listy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chc─Ö doda─ç ┼╝e biore tez lekarstwa na rozszerzenie naczy┼ä krwiono┼Ťnych zw┼éaszca tych najmniejszych oraz polocard 150 na rozrzedzenie krwi .
[link widoczny dla zalogowanych]
i jest 102,6...........wi─Öcej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ponawiam pytanie: [link widoczny dla zalogowanych] Hmm..
Czyta┼éam wszystkie opinie, od jakie┼Ť czasu ciagle jestem niezadowolona po wizycie u fryzjera, w ko┼äcu dzis sie wybra┼éam do zakladu fryzjerskiego przy ul. Popr├│buj─Ö tej proponowanej wy┼╝ej pozycji na pieska . Z kitka zrobi┼éa si─Ö szopa. to takie minimum z minimum ma 158cm wi─Öc jak nie wiesz to nie m├│w [link widoczny dla zalogowanych]
chcia┼éam tipsy ale troche sie przestraszy┼éam zniszczonej p┼éytki. czy udalo sie wam uzyskac taki efekt jaki chcialyscie? Ale s─ů ca┼ékiem przyzwoitymi sprz─Ötami.\ pozdroo rysio z klanu!! az ma sie ochote cofnac czas... Potem by┼é na┼éo┼╝ony krem na jakie┼Ť 20 min i do widzenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy

 
Zobacz profil autora
 PostWys│any: Nie 23:46, 06 Kwi 2014 

Juukla



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

 
 
 

Mnie tak nie bola┼éo mog┼éam normalnie je┼Ť─ç i prze┼éyka─ç.

Problem jest do┼Ť─ç powa┼╝ny i trzeba powa┼╝nie do niego podej┼Ť─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czerwona herbata, kawa naczczo i inne domowe sprawy. Kiedys byla tylko cycata gesia.
[link widoczny dla zalogowanych]
i już wtedy pojawiły się rozstępy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bardzo sie ciesze,ze znalazlam ten watek.Bardzo mi brakuje domu i Przyjaciol. [link widoczny dla zalogowanych] Wiesz co,nie mam poj─Öcia tez mnie to zastanawia...hmmm...
Super efekt, super samopoczucie. (_)> (_)> (_)> Mo┼╝e zna kto┼Ť jak─ů┼Ť dobr─ů klinik─Ö czy instytut, gdzie m├│g┼éym usun─ů─ç te blizny. piaskowanie to piaskowanie a skaling to skaling (to jest w┼éa┼Ťciwe usuwanie kamienia). Najwi─Ökszy problem mam z kolanem i r─Ökami. [link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo prosze o pomoc w wyborze. Choc tak jak mowie, ta ketoza sluzy redukcji glodu. W┼éa┼Ťnie jestem po wizycie we fryzjerni na Strzelc├│w. Lekarka kiedy┼Ť stwierdzi┼éa, ┼╝e przy moim ci┼Ťnieniu powinnam, bardzo ┼║le si─Ö czu─ç, a ja wr─Öcz przeciwnie. v.v.v. Jestem niska i bardzo gruba. Od ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Od pijak├│w si─Ö odchodzi, zostawia si─Ö ich samych z ukochanymi procentami, a nie meczy ┼╝yciem z nimi.
[link widoczny dla zalogowanych]

Czuje sie ┼Ťwietnie p├│ki co i mam nadziej─Ö, ze tak zostanie
[link widoczny dla zalogowanych]
A jak na Vivie j─ů promuj─ů??? malawi-----------------> to Zucchero \Senza una donna\
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ma 4x4\' etc. [link widoczny dla zalogowanych] Jak dla mnie to ....
M├│j m─ů┼╝ co drugi dzie┼ä chodzi na si┼éowni─Ö a ja nie umiem si─Ö od niego zarazi─ç tym nawykiem Do mojego nie pasuj─ů Trzeba jednak pami─Öta─ç o tym, ┼╝e warzyw nie nale┼╝y gotowa─ç zbyt d┼éugo by nie straci┼éy swych cennych w┼éa┼Ťciwo┼Ťci. Troche dzis Wam wkleje informacji ( zauwazylam,ze jak pisze to robie w tekscie mase literowek ,mam nadzieje ,ze mi wybaczycie ) Ja mam taki problem -nie mam umiarkowania w jedzeniu, mysle ze wszysko niskokaloryczne a zarazem sycace bylo by dla mnie dobre, to dlatego ryz [link widoczny dla zalogowanych]
Bejbi a po co??? Witam moje drrogie ...pokrrrrecone dziewczyny......ja rownie┼╝ mam zaszczyt posiadac blad loczki i powiem wam ┼╝e ....je kocham....mam je od urodzenia ale nie zawsze je lubilam..... - to jednorazowy czas naswietlania nie powinien byc krotszy niz 6min. Jedni nosz─ů 4 miesiace, a jeszcze inni 9 miesiecy. nawet gdyby nie by┼éo to po co zabija─ç, wi─Ökszo┼Ť─ç z was to katolicy, czy kto┼Ť si─Ö z tego potem chocia┼╝ spowiada! dla mnie robi wlasnie ona wilekie postepy. Spa┼éam po 9 godzin w ci─ůgu nocy, a dalej by┼éam ┼Ťpi─ůca.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a ja zamierzam kupi─ç sobie jak─ů┼Ť ┼éadn─ů sukienk─Ö, np.
[link widoczny dla zalogowanych]
Da┼éa bym sobie poprawi─ç chyba wszystko, ale nie usta. Zgadzam si─Ö ┼╝e s─ů problemy z utrzymaniem ci─ů┼╝y.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I jak Wam idzie dziewczyny??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

na pewno dam zna─ç jak ju┼╝ co┼Ť wykombinuj─Ö [link widoczny dla zalogowanych] Moja rada - odpu┼Ť─ç i poszukaj czego┼Ť lepszego.
Poza tym robi─ů si─Ö mi─Ö┼Ťnie, nie s─ů widoczne, ale one te┼╝ wp┼éywaj─ů na przyrost wagi. Mam dopiero 35 lat Zupa Kawa┼Ťniewskiego The Beloved - Sweet Harmony. Teraz czekam na kolejn─ů. [link widoczny dla zalogowanych]
Jestem tutaj 2 lata i to sa dla mnie stracone lata. mam poods┼éaniane szyjki zebow przy jednynkach ;/ W mojej miejscowo┼Ťci by┼éo pe┼éno Arab├│w,Albanez├│w,Rumun├│w i Tunezyjczyk├│w. by┼éa niez┼éa draka Obraz madonny w Luwrze pzdr Cze┼Ť─ç! na ko┼äcu odbytu wyczuwam jakie┼Ť, nie wiem jak to uj─ů─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja polecam ale wiadomo ile porodow tyle historii....
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam wszystkich,pracuj─Ö w tej firmie 5 lat i musz─Ö przyzna─ç wam racj─Ö,┼╝e nie jest to normalna firma.Natomiast co do zwi─ůzku zawodowego to takowy jest tyle,┼╝e w grupie handlowej,ale mo┼╝ecie si─Ö tam te┼╝ zapisa─ç.Je┼╝eli kto┼Ť jest zainteresowany to mam namiary na wiceprzewonicz─ůcego. Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bia┼éoru┼Ť - 10 pkt.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ka┼╝dy organizm reaguje inaczej. [link widoczny dla zalogowanych] W jakim┼Ť uj─Öciu dziewczyna podlewa konewk─ů, pi─Ötro ni┼╝ej kto┼Ť wygl─ůdaj─ůcy przez okno otwiera parasol.
Nie wiem jak oni to zrobili ale pomimo kr├│tszych w┼éos├│w po poprawce wysz┼éo zaj**i┼Ťcie. ja te┼╝ ogl─ůdam czasem pornosa, cho─ç wol─Ö erotyki... Ullu┼Ť czekam wiesz na co Rano profesor powiedzia┼é mojej mamie, ┼╝e b─Ödzie trzeba zrobi─ç badanie wziernikiem, tak jak u doros┼éych kobiet. BioDrain to preparat, kt├│ry wspomaga oczyszczanie organizmu i stymuluje usuwanie nagromadzonych toksyn. [link widoczny dla zalogowanych]
Wiem ze moze za pochopnie sie poddalam, ale musze przyznac ze na poczatku tez to dobrze, teraz to juz sama nie wiem. Ja to czekam, czekam i jakos doczekac sie nie moge od mojej siorki i szwagra zadnego potomstwa procz...kota Og├│lnie jest ju┼╝ do┼Ť─ç du┼╝y, a wiem ┼╝e jeszcze uro┼Ťnie, bo u mnie w rodzinie kobiety s─ů do┼Ť─ç obfite... ciao ragazze Cze┼Ť─ç To mo┼╝e Ty b─Ödziesz wiedzia┼éa jak dok┼éadnie wykonywa─ç te ─çwiczenia... ...i jeszcze jedno Amelio, na znak mojej dobrej woli mam dla Ciebie prezent: pieprz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W├│wczas lepiej funkcjonuje po takim odpoczynku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy

 
Zobacz profil autora
 Forum Elite Eagles Miŕdzygwiezdna Korporacja Galaktyczna Strona G│ˇwna -> O-game
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

 Opcje
 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
 
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
WyÂwietl posty z ostatnich:   
 


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Illusion template v.1.0.2 © Jasidog.com
Powered by phpbb, copyright the phpbb group Template by jasidog.com
Regulamin